Martin Krpan bi bil ponosen...

Preden krenes na pot, se spodobi, da kupis kaksno darilo ali dve za tiste, ki te bodo gostili. No, ta del, sem vlekla do zadnjega dne, ker enostavno ob vseh ostalih stvareh, nisem imela cas za neko poglobljeno razmislanje, kaj bi bilo idealno darilo. Zato sem Sheryl v enem od mailov kar lepo vprasala, ce si zeli kaj takega iz Slovenije. Hvala bogu mi je pomagala in rekla, da ji lahko prinesem en kozarec "tistega dobrega paprikinega namaza". Nanasalo se je (ce me spomin ne vara) na ajvar, ki ga je vcasih moja mami delala sama in katerega je Sheryl verjetno poizkusila pri nas doma. No, stvari so se v zadnjem casu spremenile in mami ne dela vec svojega odlicnega ajvarja, ker je pac res zamudno delo. Zato je bil problem kupiti ajvar, ki bi bil ekvivalenten domacemu. Ker takega enostavno ni! Mi je pa moja draga sestra prisepnila, da je ona kar zadovoljna z Mercatorjevim nepekocim ajvarjem in tako sem kupila le tega. Poleg so bile seveda na voljo se lutenice in pinjurji in za vsak slucaj sem kupila se en manjsi kozarec lutenice, ki ji bo verjetno tudi vsec.

Ker se mi je to vseeno zdelo nekoliko "premajhno" darilo sem se odlocila, da izberem se nekaj slovenskih izdelkov. Tako so v nakupovalno kosaro romale naslednje stvari: izbrani in nagrajeni teran Vinakras (za oceta), Orehova potica Pekarne Pecjak, solni cvet Piranskih solin (Sheryl), dve temni cokoladi s solnim cvetom (Sherylini sestri), manjsi loncek akacijevega medu z orescki in se en loncek navadnega medu v darilnem paketu z leseno lopatkico (za mamo).
Ko se tako lepo otovorjena, veselo vrnem domov in zacnem preverjat, koliko alkohola lahko prinesem s seboj, ugotovim sledece: Skoraj vsa moja darila spadajo v "nezeljene" uvozne artikle oz. tiste z visokim rizikom! Katastrofa!!!

Nova Zelandija ima, tako kot se kar nekaj tovrstnih drzav, zelo stroga pravila o ohranjanju svoje biodiverzitete. V to sodi stroga kontrola na meji, kjer ti zaplenijo in pomecejo stran vse, kar bi lahko ogrozilo njihov ekosistem. Meso, mlecni izdelki, izdelki zivalskega izvora (med), sadje, voda, vse kar je bilo v stiku z morjem ali sladkovodnimi viri itd. Zelo dolg seznam. Seveda. Nic nelogicnega, ce bi se s tem vprasanjem malo ukvarjala pred zadnjim trenutkom. Ampak kar je je.
Kaj zdaj?!

Nic! Glede na to, da je vse skupaj naneslo kar nekaj denarja, da drugega nimam, sem se odlocila riskirati. Pa da vidimo, kaj bo slo cez in kaj ne? Prijavila bom vse, potem pa prepustim odlocitev njim. Vsaj kazni mi ne bodo napisali. In morda bo pa kaj slo vseeno mimo.

Tako, so ta darila romala v potovalko. Torej, je bilo mojih stvari in oblek, po kilazi se nekoliko manj, kot ste si mislili. :D



Ni komentarjev:

Objavite komentar