Plani so zato, da se jih spreminja?!

Od samega začetka je moj namen, da si ogledam čim več Nove Zelandije in preživim kvaliteten čas s Sheryl. Ker ona nima časa toliko kot jaz, sem že v štartu zamislila zadevo sledeče:
17. januarja ob 14:40 štartam iz Benetk. Nadaljujem preko Dohe in Pertha in 19. januarja, priletim ob 7:50 (NZ čas) v Auckland. To je prevedeno v naš čas, 18. januarja ob 19:50. Letim s Qatar Airlines do Pertha, potem pa s Qantasom do Aucklanda.

Potem je bil plan, da sem dva dni na miru in v torek, 21. januarja, krenem na krožno pot po Novi Zelandiji. No to sem zdaj spremenila. Vzela si bom malo več časa v Aucklandu, da si spočijem od leta, se aklimatiziram in pripravim na 3-tedensko pot. Tako, da krenem šele v četrtek, 23.januarja. In ravnokar sem dobila potrditev popravljenega intinerarija. :)))
Prevozno sredstvo: avtobus (hop on and off varianta - pomeni, da lahko, po želji ostaneš poljubno časa na neki destinaciji. Začrtano imaš le ruto, ki si jo izbereš iz množice možnosti, določeno je le minimalno število dni v katerih prideš nazaj. Če želiš pa lahko to pot opraviš v času enega leta.
Moja izbira: Max Pass
Agencija: Stray Travel (prevozi za mlade in mlade po duši, upam samo, da ne premlade!:)

Ko se vrnem nazaj, ostanem še 10 dni s Sheryl v njenem Gisbornu in Aucklandu. In po želji in potrebi še malo skupaj odkrijeva kakšen novozelandski biser. To bo bolj ležerno-potovalno-domačinski del celotne poti.
Strayeva krožna pot: Max



Ni komentarjev:

Objavite komentar