Muzej in maorska umetnost

Zadnji dan v Aucklandu je minil mnogo prehitro za vse neizpolnjene želje. Na poti v mesto sem se ustavila v mestnem muzeju (Auckland Museum), ki kraljuje na enem od travnatih hribčkov nad centrom. Impozantna neoklasična stavba je pred kratkim v svoji notranjosti doživela veliko preobrazbo oz. posodobitev razstavljenih zbirk. V spodnjem delu domuje nova stalna zbirka Maorske kulture, v prvem nadstropju naravoslovna in v zadnjem vojna zbirka. Naslednje 2 uri in pol sem preživela večinoma v spodnjem nadstropju, saj so me maorski artefakti in predstavitev njihove kulture in načina življenja najbolj zanimali.


Naravoslovni del sem dobesedno preletela medtem, ko sem vojnega popolnoma izpustila. Ura je bila namreč že pol petih in želela sem izkoristiti lepo vreme in se še enkrat sprehoditi po obvodnem, pristaniško-marinskem delu mesta. Predtem pa sem se ustavila v ulici hrane 'Food Street' oz. malih fast food restavracij, ki se nahajajo v zaprtem prehodu enega od nebotičnikov v strogem centru. Po zapisu v Lonely Planetu, so priporočali indonezijsko, skrito čisto na koncu. Drugače pa je bila izbira res velika. Kitajska, japonska, tajska, turška, fish& chips in verjetno še kakšna, ki sem jo trenutno pozabila. Čeprav se mi je zdel izbor indonezijske hrane  precej podoben temu kar smo navajeni na meniju kitajskih restavracij, je bil piščančje-zelenjavni stir-fry izjemno okusen in precej boljši od kitajskega. 

2 komentarja:

  1. Super super, a jaz zgodovinarka ne morem, da ne bi takoj opazla spomenika (grobnice) neznanemu junaku iz prve svetovne vojne pred muzejom.....jao jao ta britanska kolonizacije vseh in vsega, teritorija in uma ;) Me veseli, da si vec pozornosti posvetila Maorom ;) Vecerjica pa zgleda njami, sm kar lacna ratala ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Irena zivjo..ti kar potuj in slikaj in pisi! Tako lustno te je prebirati ob jutranji kavici :)) Cim toplejse vreme in uzivaj se naprej! Pozdravcek, darja&Ziva

    OdgovoriIzbriši