Nova Zelandija pri sosedu

Pri vstopu v blok, srečam soseda, ki mi prijazno pomaga nest prtljago nazaj gor. Torbo sem namreč peljala domov v Grosuplje, preverit kilažo, da ne presežem dovoljenih 30 kg. No, nisem jih. Samo 25,70 kg. :D Uf, odleglo mi je! Pomeni, da bom imela za nazaj precej maneverskega prostora. :)))
No, naj naljujem z začetno zgodbo... Pred stanovanjem se tako s sosedom še malo pogovoriva o mojih potovalnih planih in v nekem trenutku mi nekaj na njegovi jakni pade v oči.
Znak na levem rokavu. Hmmmm, dobra fora! Upam samo, da to ne pomeni, da bodo dol arktične temperature v poletju. :)))

New Zealand Auckland
NZA - New Zealand Antarctic Research

2 komentarja:

  1. uspelo ti je spakirat 5kg stvari manj kot je dovoljeno? RESPECT! :) Ma kot pravi zenska, si tik pred odhodom vrgla v kufer se 6kg, stvari....kar priznaj! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ze nevem kolkic pisem odgovor na tvoj komentar pa mi ga nikoli ne objavi. Grrr. Torej, ne. Sem pa vzela se tisti dve majici (dolg in kratek rokav), ki sem ju v zadnjem momentu izlocila iz kufra in ju dala v ruzak, da jih imam po poti. So prisle se kako prav, ker se je bilo potrebno kar parkrat osvezit in preoblec tekom dvodnevnega potovanja. :)

    OdgovoriIzbriši