Mesto tako in drugače

Danes nimam veliko novega. Namreč včeraj sem skoraj do 15 h urejala blog in ostale stvari tako, da sem dejansko samo skočila v mesto in nazaj. Saj sva bili s Sheryl dogovorjeni, da se zvečer dobiva z dvema njenima prijateljema. Tako, da sem odbrzela v mesto in naredila nekaj fotografij, kupila ovitek za moj iPad, pojedla korejsko palačinko z mletim mesom in sirom in letela ob 17.20 ze nazaj. Tako, da bo to ta prispevek bolj slikovne narave. Torej nekaj fotografij moje soseske. Najprej pogled z nase ulice proti morju in centru mesta.
Vse hiše imajo okrog polno zelenja. Zanimivo pa, da videvam veliko tistih grmičkov, ki pri nas krasijo grobove, pri njih krasijo vrtove. 
 Zanimivi so tudi poštni nabiralniki
 




Znak, ki v času prometnega viška, med 16h in 18h uvaja hitri pas (transit line) za avtomobile s tremi ali več potniki, avtobuse, motorje in kolesa. Torej se splača imeti več potnikov v avtu, da si hitrejši. S tem se pa tudi zmanjša število avtomobilov in onesnaževanja.
 Glavna ulica Newmarketa, kjer živim in nekaj zanimivosti iz trgovine.
Ko greš v mesto z vlakom prideš na centralno postajo Britomart.
Brez Hobitov in Gospodarja prstanov tukaj ne gre. Vsi so zelo ponosni, da so se te knjižno-filmske sage posnele ravno tu, na Novi Zelandiji. Predvsem na južnem otoku. Tudi ob prihodu ne letališče sem opazila, da so letala polepljena z njimi.
 V centru pa kot sem že napisala, kraljujejo nebotičniki, za razliko od ostalih predelov mesta in države.
Pogled iz Albert parka spominja na Hong Kong.




 
Zvecer pa druženje s Sheryl, Fiono in Jonom.
Moj metin čaj s peščeno uro, s casom za 2, 3 in 5 minut.

2 komentarja:

  1. Res izgleda zelo zeleno. Ni veliko krajev na svetu, kjer bi rekel, da bi živel, a te fotografije in tvoji zapisi mi dajejo misliti, da bi NZ zlahka bil eden od njih. Najbolj preseneča bujno in raznoliko rastje, verjetno vpliv oceana. Hja, bo treba iti kar tja in preizkusiti :).


    Uživaj tako še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav fino je takole "potovati" s teboj...

    OdgovoriIzbriši