Opomba avtorja

Očitno bom objavljala zgodbe za nazaj, saj imam precej omejen dostop do interneta. Gibljemo se namreč po predelih, kjer nekega zastonj wi-fija ni, če pa slučajno obstaja možnost povezave, jo pa plačuješ in temu se malo izogibam.
Poleg tega imam težave s premalo spominskega prostora mojega malega Minija in moram fotografije sproti brisati. Pred tem, pa jih moram pospraviti na Google Drive, da jih ne zgubim. Za to, spet potrebujem internet in danes sem kupila dostop in že 4 ure prenašam 200 fotografij v arhiv. Noro počasi delujejo tile njihovi internet dostopi.
Trenutno v Narodnem parku Abel Tasman, na južnem otoku, v kampu Barn oz. prej se je baje imenoval Old Macdonald Farm al neki tacga, za tiste, ki boste gledal na Google Earth oz. maps. Jutri že krenemo dalje.

Na temle mojem Miniju me malo heca ažuriranje moje karte, da bi lahko označevala kje vse se nahajam. Nekako ne najdem pravega ukaza v teh aplikacijah.

Hecajo me tudi objave videov, ki se jih je do sedaj že kar nekaj nabralo. Danes poizkušala dati na YouTube, pa ni uspelo. Tudi v ipad aplikaciji za blogger ne najdem ukaza s katerim bi lahko objavila kaj drugega kot fotografije. Tako, da bom žal morala videe objaviti enkart drugič, posebej.

Še ena zadevica. Objava Čez 7-metrski slap časovno sodi po Srečanje z maorsko kulturo a se je žal napačno objavil. Zdaj pa v tej aplikaciji ne najdem, kako bi to popravila. Na računalniku imajo zadeve le več ukazov kot tu na tablicah. :(

Evo, počasi bo čas za spanje. Jutri krenemo ob 8.30 naprej. Kar je kar pozno, glede na to, da se res zbujamo precej zgodaj. Tako, da vam pošiljam en končno sončen in topel pozdrav iz Nove Zelandije. Aja, kopala se pa vseeno nisem, čeprav je bil skoraj perfekten dan za to. Voda ima namreč samo 20-21 stopinj in to je zame enostavno preveč mrzlo, da bi sploh probala. Žal!

Pozdrav in objem vsem,
Irena :)

4 komentarji:

  1. Halllooo; pri dvajsteh oC se človek pa ja sploh ne more ohladiti v vodi...:)))) Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Irena, pravkar sem pozabla, da sem v službi, da je zunaj ledena doba, da bi bilo fajn danes še kaj narediti ... in ugotovila, da se mi je ohladila kava na mizi. Tako sem se zatopila v tvoj potopis in čudovite slike, da sem pozabila na čas. Držim pesti, da najdeš kmalu spet kakšen signal in nam popestriš dan s svojimi doživetji. Komaj čakam :) Objem iz mrzle domovine!

    OdgovoriIzbriši
  3. Glej jo naso Irenčko celo poletno v kopalkah na plaži, medtem ko je cela Slovenija v ledeni dobi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma oštja, ta tvoj blog, bi si pa zdej res že lahko zapomnil, da sem Katja in ne robot in me ni treba matrat pri vsakem komentarju z vtipkavanjem stevilk, da mu dokazem, da sem human being ;) Porko dijo, sej imaš hujši varnosti sistem, ku moja spletna banka!!! ;)

    OdgovoriIzbriši