Jutranja idila


Končno poletje!!! Kar pomeni sončno, toplo oz. počasi kar že vroče, vetrovno ampak ne mrzel veter. In končno lahko oblečem poletna oblačila. Torej kratke hlače in ostale lažje reči.

Sheryl ima res idiličen dom, čisto ob reki. Tako, da se je moj dan začel s pogledom na sončno teraso, kjer sem si privoščila zajtrk in oprala ter obesila perilo. 

Moje prvo pranje! Hvala bogu sem imela ravno dovolj stvari, da sem celotno potovanje uspela opraviti brez pranja. Še samo en dan več in ne bi imela več stvari za ponosit. ;)

Nekdo se je ugnezdil v moji postelji. Ime ji je Sophie.

Zdaj pa hitro v mesto po novo spominsko kartico, da bom lahko mirne volje fotografirala in filmala poročno ceremonijo. Imam še uro in pol do odhoda in treba se je še zrihtat. :))))

Sončen pozdrav iz mojega novozelandskega paradiža!

Za Google Earth naslov: Mayfire Pottery, Clifford Street 17, Gisborne - tokratnimam tudi pravo lokacijo pri objavi spodaj. :)

2 komentarja:

  1. aaaaa, pa izgleda res rajsko :) predvsem me veseli, da si koncno docakala poletno vorcino, da ti segreje kosti!!!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. No vsaj maček bi bil lahko... ;)
    LP Maja

    OdgovoriIzbriši