Pozdrav iz Melbourna

Evo, čakam, da se ukrcamo na letalo iz Melbourna do Dohe.
Ne vem kaj je danes takega na meni, da so me že dvakrat, v Novi Zelandiji in Avstraliji, posebej pregledali in vzeli vzorce za strelivo. Tu v Melbournu so me celo dali v tisto magnetno kapsulo. Majku jim...! Mene in enega reveža Arabca, očeta, ki je potoval z ženo in hčerko cca. 1 leto. Mislim, res no. A mislijo, da se vo raznesu s familijo na avionu al kaj?! Idioti. Samo, da je Arabec, je že sumljiv. Da sebe sploh ne omenjam. Me je pogrelo! Res! Zakaj hudiča me izločajo iz vrst in pregledujejo za razstrelivo?

Ajde, če bi mi s tem sporočal, da zažigam, bi jim še oprostila tako mi je pa malo žolč dvignilo...

Komaj čakam, da pridem domov. Upam samo, da me ne čakajo kakšni posebni pregledi v Katarju in Benetkah. Sam še to bi mi manjkalo!

5 komentarjev:

  1. joj mala, malo se nasmej, morda kakšen čopek naredi, tle si tako resna, da sem se še jaz malo ustrašila :)

    ampak komentarji so pa top... sem crknila od smeha, ker nisem navajena tako ostrih besed iz tvojih ust :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ma res, taka si ko kakšna Nikita....on the mission ;)

      Izbriši
  2. Irena, ful sem se nasmejala, odličen prispevek. Mogoče si jim pa bila tako všeč,.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, točno to, včešna si jim.... Ja ti pa res ne razumeš.... hihihi

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšne vzorce za strelivo so ti vzeli? Od kje točno so ti to vzeli? ;)

    OdgovoriIzbriši