Opomba avtorja 3

Seveda mi je zmanjkalo časa za vse objave. Jutri kreneva na pot že ob 8.00 in vprašanje je kako bova z internetom na poti.
Poroka je bila super. Luštna, zanimiva, malo odbita. Več enkrat v objavi.
Včeraj sem do 3. zjutraj urejala karto Kje sem na moji podstrani. Najdete pod naslovom bloga, nad premikajočimi slikami. Uspela sem prit do istega dela kot pri objavah.
Na vašo željo sem spremenila tudi barvo pisave in belo zamenjala s sivo. Upam, da bo tako lažje berljiva za tiste, ki ste do zdaj imeli probleme.
Spet je pozna ura in morala bi že zdavnaj spat. Dost je blo truda z blogom. Čas je za kratko spanje.
Lahko noč in dober dan na drugo stran sveta!

3 komentarji:

  1. dobra fotka, ko da gledam THE THRUMAN SHOW ;) Lepo potuj in se zabavaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mala, barva je odlična... ti le počij in uživaj, mi pa bomo počakali na naslednjo objavo :)

    OdgovoriIzbriši