Opomba avtorja 2

Evo, včeraj se je zaključilo moje krožno potovanje v Wellingtonu in zgodaj zjutraj sem se z redno avtobusno linijo odpeljala v Gisborne, k Sheryl. Prišla ob 17h in uradno začenjam drugi del mojega bivanja na Novi Zelandiji.
Jutri sem vabljena na poroko, ki bo po mojem čisto odbita. Nevesta Japonka, slikarka, ženin Maor, glasbenik, oba Sherylina prijatelja. To res ne bi smela zamuditi, zato sem krožno potovanje skrajšala za dve noči, da sem ujela pravi čas.

Z objavami zamujam, za kar se opravičujem, ampak je bilo res polno vsega in večinoma spet problem z dostopom in počasnim internetom. Bom poizkusila nadoknaditi v naslednjih dveh dneh, ko bom tu, na mestu. Od ponedeljka pa spet na pot s Sheryl, bolj po urbanih predelih, kjer bo imela ona poslovne opravke, jaz se bom pa malo švercala zraven.

Že večkrat sem želela odgovoriti na vaše komentarje pa mi napisanega ni objavilo, kar me precej iritira. Zato bi vam rada sporočila, da sem res vesela vsakega komentarja in da jih ne želim ignorirati, samo nekaj ne štima najbolje in se nimam časa ukvarjati še dodatno s tem. Vsak odziv je dodatno veselje za pisanje in matranje s tem netom tako, da HVALA!

Zdaj moram pa pohitet in se spravit spat. Jutri bo spet kratka noč! :)))))

Objem vsem iz Gisborna,
Irena :*

2 komentarja:

  1. Irena, Hvala tudi tebi za tvoj trud, da nam cudovito v sliki in besedi priblizas Novozelandijo. Pp

    OdgovoriIzbriši
  2. ah, sm mislna da imama samo jaz probleme z objavljanjem komentarjev ;)

    OdgovoriIzbriši