Mama prihajam domov...

In jočem od.... sreče...lalalalalala

Mi že hodijo domače viže po glavi. :)

Tako je. Prišel je čas slovesa in čas pakiranja. Sovražim to dvoje! 

Ampak moram priznat, da tudi komaj čakam, da pridem domov in vas vse objamem. 
Enkrat v prihajajočih dneh.
No, verjetno vseh ravno ne bom. Ampak ene par tistih "ta glavnih" pa ne bom mogla izpustiti. ;p

Seveda sem blog malo zanemarila. Ampak obljubljam, da bom potovalno zgodbo pripeljala do konca in objavila vse do zadnjega dne. 
Enkrat v prihajajočih dneh.... :)
Se bom potrudila in mogoče kakšen tekst napišem že na avionu. Če ne bom raje gledala film ali brala...Hmmm, bomo videli. ;)

Danes sva se s Sheryl vrnili v Auckland in za nama je zelo luštnih nekaj dopustnih dni na njihovem "tropskem" severu. 
Sproščujoče in raziskovalno. :)

Naredili sva kar precej kilometrov in nekdo je bil na najini strani, saj sva kljub slabi napovedi vedno na pravem mestu doživeli lepo vreme. Prav tako so stvari prišle na najino pot v pravem času ali pa sva se našli na pravem mestu. Kakorkoli že, brez točnega plana, z okvirnimi željami in v stilu, bova že videli kako in kaj in našli nekaj po poti, povsem netipično za najin normalni način funkcioniranja, sva res doživeli maksimum in se vrnili srečni in zadovoljni. In tudi žalostni, da je že konec.

Vožnje sva zapolnili s pogovori o najinih življenskih dogodkih, obujanjih skupnih spominov, poglobjenem medsebojnem razmišljanem o življenju, željah in ciljih. In lahko rečem, da je bil to najpomembnejši del mojega celjenja. Prišla sem do nekaterih zaključkov in brez Sheryl in tega potovanja, teh stvari ne bi čutila tako jasno. Zato sem iskreno hvaležna, moji "starejši sestri", da sem skozi pripoved in odgovore na zastavljena vprašanja, prišla do stvari, ki so ležale v meni. :) Ta del bo objavljen verjetno kot zadnja objava, nekakšen zaključek tega bloga.
Enkrat v prihajajočih dneh...

Čez manj kot 12h bom sedla v avion in odletela nazaj domov. Huh. Malo me pa vseeno stiska...

Papa. Se kmalu vidimo in slišimo!

Vaša,
Irena

P.s. Enkrat v prihajajočih dneh pa le spet preverite blog, če sem bila še kaj pridna.





4 komentarji:

  1. hej mala, kar ne morem verjet, da je že mesec in pol okoli, me je kar stisnilo....no ti le srečno pridi domov, mi že čakamo te objeme in klepete :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla domov, beauty.... Mis ya. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Se veselim da se kmalu vidimo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. a že spančkaš v domači postelji vsa jetlegasta? ;)

    OdgovoriIzbriši